Marketing nemovitosti je pilířem práce realitního makléře. Jeho smyslem by mělo být dát o prodávané nemovitosti vědět co nejvíce lidem. Žijeme v 21. století, v čase zlatého věku internetu. Internetová inzerce je základ a proto po vložení do naší databáze je nabídka na prodej či pronájem nemovitosti exportována na tyto nejnavštěvovanější realitní servery - sreality.cz, realcity.cz, idnes.reality.cz realitymix.cz, realbonus.cz,eurobydleni.cz, wikireality.cz, videobydleni.cz, expertreality.cz, inzerce-realit.com, realitypro.eu, ryxoo.cz,reality.tiscali.cz, viareality.cz, eReality.cz, bioreality.cz, eurobydleni.cz, realit.cz, annonce.cz
Nabídku nestačí na servery jen vložit, ale je potřeba se o nabídku i náležitě „starat“ Kdyby se nabídka jen vložila, za pár dní bude na dně vyhledávání, protože by ji přeskočily novější konkurenční nabídky. Nabídky se drží v horních patrech díky tzv. topování (příplatek za to, že se nabídka objevuje každý den jako nová). Mnoho serverů nabízí také za tučný příplatek danou nabídku natolik zatraktivnit, že bude nahoře po celý týden, bude zvýrazněna a bude tzv. Tip regionu (tuto nabídku uvidí všichni uživatelé v tomto regionu hledající). To vše nabízíme našim klientům v rámci výhradní spolupráce. A nabízíme jim ještě mnohem víc.
Pakliže se rozhodnete pro prodej Vaší nemovitosti s naší realitní kanceláří tak jí budeme propagovat v realitním časopise Real City, nafotíme ji s profesionálním fotografem a vytvoříme speciální webové stránky právě pro Vaši nemovitost. Tato unikátní stránka se pak dá mnohem lépe posouvat na čelní místa vyhledávání při dotazech na klíčová slova.